divendres, 11 d’abril del 2008

SANT MAMET






Photo by Brigitte LaCombe


"Hi ha una llei jueva que diu que certs crims no poden ser perdonats, perquè no es poden reparar. I menciona l'assassinat i l'adulteri. Jo hi afegiria aquesta pel·lícula"... Així les gasta l'home que també ha dit que les preguntes màgiques per escriure una bona història són només tres: "Qui vol què de qui?", "Què passa si no ho aconsegueix?" i "Per què ara?". No es poden imaginar la meva alegria el dia que vaig saber que a les nostres terres Mamet fa segles que forma part del santoral (i si no que ho preguntin a les Franqueses o a la comarca de la Noguera). En moments així, un se sent més català que mai. Ara, a banda dels miracles ordinaris, Ell acaba de publicar Bambi vs. Godzilla: jo ja el tinc a la llista de compres pendents, plaents, imminents.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per la vostra opinió

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.