dijous, 16 de desembre del 2010

MANRESA O ZAGAJEWSKI

Si no fos que avui al vespre compto ser a Manresa al costat d'Enric Faura (director d'Edi.cat) i d'Antoni Daura (president del Gremi de Llibreters) parlant, per invitació de la UOC i d'Òmnium, sobre "El futur de l'edició de llibres digitals", em tindríeu a les set a La Central del carrer Mallorca escoltant Adam Zagajewski, premi Europea di Poesia 2010, de qui Acantilado presenta el recull d'articles Solidaridad y soledad: "En aquesta obra, la meva recerca va adoptar la forma d'una apologia d'alguna cosa que vaig definir a la manera antiga com vida espiritual, individualitat, solitud i poesia".

1 comentari:

  1. Malauradament, jo tampoc hi vaig poder anar i m'hagués fet molíssima il·lusió perquè és un dels meus poetes imprescindibles. En les seves paraules "La poesía es búsqueda de resplendor" i un la troba en tota la seva producció literària, en tots els gèneres. "En la belleza ajena" és el meu llibre favorit, un llibre que tothom hauria de llegir per gaudir i omplir-se de llum. Contra la crisi: ADAM ZAGAJEWSKI
    (M'ha agradat molt llegir elogis a Zagajewski d'un poetàs com tu)
    Laura

    ResponElimina

Gràcies per la vostra opinió

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.