dilluns, 18 de juliol del 2011

CELEBRACIONS

Jo aquí esperant content les darreres proves d'Una pedra sura, amb la mena d'íntima satisfacció que en dies alterns (avui sí, demà no) tenim els autors (o alguns autors) amb llibre nou enllestit ja en mans de l'editor, i llavors ve que entro en una llibreria i en surto amb uns quants llibres d'altri i n'obro un amb un cafè a les mans i a la darrera pàgina llegeixo aquest "A Happy Birthday" i llavors la gran pedra tira avall i torna a ser a la plana, m'adono que hauré de començar un cop més a pujar-la turó amunt, que de fet encara queda tant, molt, per aprendre. Fins demà, i demà passat i l'altre altra vegada.











Ve d'aquí



UN ANIVERSARI FELIÇ

Aquest vespre, m'he assegut vora una finestra oberta
i hi he llegit fins que el sol se n'ha anat i el llibre
ja no era altra cosa que una part de la foscor.
No m'hauria costat gens encendre un llum
però volia conduir el dia fins a la nit,
seure tot sol i allisar la pàgina il·legible
amb el fantasma gris i pàl·lid de la meva mà.

Ted Kooser, Delights & Shadows (2004)
Versió de JS

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per la vostra opinió

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.