dimarts, 15 de gener del 2013

UNS MORTS BEN VIUS










Se suposa que els blocs s'estan morint (de fa temps, però). Bé, doncs dissabte em van convidar a l'Ateneuesfera, a l'Ateneu Barcelonès, convocada i coordinada per Guillem Carbonell, responsable de les "Barcelona cròniques" de TimeOut, i el que em vaig trobar va ser una sala amb una taula en què no hi cabien els assistents, un grapat de blocs ben vius i diversos i una pila de temes de conversa sense pinta que allò hagués d'acabar-se mai. En parlen i ho expliquen als seus llocs digitals (disculpeu si em descuido algú) en Guillem, el Radar de Sarrià, la Roser i la lectora corrent.

Capítol a part per a la secció de blocs sobre Barcelona, que m'ha permès descobrir alguns enllaços ben interessants sobre la ciutat (a més de clàssics de primera com Bereshit): Altres Barcelones, anotherBCN's blog i UrbanrulesBCN.

5 comentaris:

  1. Mentre no me'ls esborri el google, jo continuo.

    ResponElimina
  2. Jo tinc bloc des del 2004. Dic el mateix que l'Helena: allà seré fins que Google dicti sentència!

    ResponElimina
  3. El club dels blogaires morts.

    ResponElimina
  4. Hi donava voltes aquests dies: la crisi dels blocs amb l'aparició de facebook i twitter? M'ha agradat llegir açò, doncs.

    ResponElimina

Gràcies per la vostra opinió

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.