dijous, 26 de setembre del 2013

IMATGES DEL SON

Somiar paraules. Paraules escrites, paraules que es van escrivint al cap, a dins del cap, i s'hi queden gravades i tu ho veus i ho vius alhora com espectador i sent el paper, el pergamí, la superfície escrita. Paraules amb densitat però sense pes que entens i aculls i passes a dir i oblides tot seguit, com la consciència que somies no fa que el somni s'aturi. Somiar paraules, paraules i més paraules.

Potser sí, que al final seràs escriptor.













SI POGUÉS ACORDAR...

Si pogués acordar Raó i Follia,
I en clar matí, no lluny de la mar clara,
La meva ment, que de goig és avara,
Em fes present l'Etern. I amb fantasia

Que el cor encén i el meu neguit desvia
De mots, de sons i tons, adesiara
Fes permanent l'avui, i l'ombra rara
Que m'estrafà pels murs, fos seny i guia

Del meu errar per tamarius i lloses;
Oh dolços pensaments!, dolçors en boca!
Tornessin ver l'Abscon, i en cales closes,

Les imatges del son que l'ull evoca,
Vivents; i el Temps no fos; i l'esperança
En ImmortalsAbsents, fos llum i dansa!

 J.V. Foix

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per la vostra opinió

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.